Nørresundby/Sundby-Hvorup lokalhistoriske forening

ÅBNINGSTIDER:
Tirsdag kl. 09 - 12
Fredag kl. 10 - 12.30

Kom og vær med i projektet

om beskrivelse af gaderne i midtbyen i Nørresundby

Nørresundby/Sundby-Hvorup lokalhistoriske Forening udgiver blandt andet lokalhistoriske bøger og tidsskrifter vedrørende Nørresundbys gader. En ny bog om Thistedvej er udgivet i januar måned 2017, og flere om andre gader er under udarbejdelse og færdiggørelse. Bøgerne udsendes gratis til foreningens medlemmer. Andre kan købe dem hos foreningen.

Et nyt projekt er startet op, der skal resultere i endnu en bog i serien. Denne gang skal gaderne i Nørresundbys midtby beskrives. Du kan stadig nå at være med.

Foreningen søger derfor kontakt med personer med kendskab til det gamle Nørresundbys gader, som vil være med til at indsamle og organisere materialet, der skal indgå i bogen. Man mødes i foreningens lokaler Østerbrogade 52B, Nørresundby hver tirsdag kl. 9-12. Tilmelding er ikke nødvendig. Man møder bare op, og der er kaffe på kanden. Indgang fra P-pladsen - let adgang for gangbesværede samt personer med rollator og el-scooter. DER ER INGEN TRAPPER.

Ønsker man ikke at deltage, er man velkommen til at forære eller udlåne gamle billeder og andet lokalhistorisk materiale til foreningen.