Nørresundby/Sundby-Hvorup Lokalhistoriske Forening

Foto: Jørgen Aarlo Jensen

En stor tak til de 847 besøgende,

der valgte at lægge vejen forbi Havnehuset i Nørresundby,

for at se udstillingen om flaskeskibe.

Formand for Nørresundby/Sundby-Hvorup Lokalhistoriske Forening, Jørgen Koch. Foto: Jørgen Aarlo Jensen 2022

Årets viking 2022

Den 5. juni 2022, Grundlovsdag og Fars dag, blev en særlig festdag for Foreningens formand Jørgen Koch. Den årlige begivenhed fandt sted i Skanseanlægget i Nørresundby, hvor der for 23. gang blev afholdt grundlovsfest med talere og underholdning. Midt i programmet lød det over højtaleren, at man havde udnævnt Jørgen Koch til Årets Viking. Det kom aldeles bag på Jørgen Koch og frue, Kirsten M. Laugesen, som havde placeret sig bagest blandt tilhørerne. Overraskelsen blev stor for formanden, og sådan skulle det også være.

Tillykke Jørgen Koch, - den har du fortjent.

Årets Viking. Brammerdesign Ceramics

All rights reserved Nørresundby/Sundby-Hvorup Lokalhistoriske Forening 2012. Webmaster: Bent Pedersen
Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk