Nørresundby/Sundby-Hvorup Lokalhistoriske Forening

Lørdag den 31. august 2024 kl. 14.00

ET KØR-SELV-ARRANGEMENT

Om Kornets Hus:
Kornets Hus er et nationalt center for viden, oplevelser og inspiration om korn, kornets historie, mangfoldighed og anvendelse. Huset ligger syd for Hjørring. Ud over kursuslokaler rummer huset formidlingsaktiviteter, skoletjeneste, gastrokøkken og cafè med butik.
Kornets Hus henvender sig således til både borgere, turister, foreninger og andre besøgende.
Der vil være rundvisning kl. 14:45, som man frit kan deltage i.
Cafèen byder på hjemmelavede kager og brød, kaffe og udvalgt økologisk the samt kolde drikke.

Info:
Deltagelse er gratis for medlemmerne og efter princippet: først til mølle.
Maksimal tilmelding er 30 personer.
Mødetid er kl. 14:00 på "Kornets Hus".
Eventuel kaffe, the, kager og brød på cafèen er for egen regning.

Tilmelding: senest den 15. august på tilmeldingsblanketten eller kmlaugesen@hotmail.com eller på telefon 40 85 89 58.

Foredragsaften ved journalist Ove Nørhave

Mandag den 23. september 2024 kl. 19.00
Kirkens Hus, Kapelvej 2, 9400 Nørresundby

I lidt mere end halvdelen af sit liv har Ove Nørhave været tilknyttet Nordjysk Stiftstidende som debatredaktør med ansvar for redigering af læserbreve og debatsiderne samt skrevet ledere, klummer og kommentarer.

Musikalsk har Ove Nørhave en svaghed for Melodi Grand Prix og popmusik.

Siden 1996 har Ove Nørhave været medlem af Nørresundby kirkes menighedsråd.

Ove Nørhave vil denne aften føre os ind i mange af hans gøremål på en farverig måde.

Info:
Pris pr. deltager kr. 125,00 incl. en let servering.

Tilmelding: senest den 12. september 2024 på tilmeldingsblanketten eller kmlaugesen@hotmail.com eller på telefon 40 85 89 58.

Tilmelding til arrangementer - felter markeret med * skal udfyldes

All rights reserved Nørresundby/Sundby-Hvorup Lokalhistoriske Forening 2012. Webmaster: Bent Pedersen
Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk